Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

326. bejegyzés:

 

Egy darab papír
 
-                     Elhoztad? – kérdezte tőlem. Ideges volt. A tekintete kémlelőn pásztázta a tájat. A kezei pedig, szemmel láthatóan remegtek az idegességtől.
-                     Persze hogy elhoztam. Itt van a zsákban. – feleltem nyugodt hangon. Néhány percig még haboztam, majd belenyúltam a zsákba, ami lábam mellett hevert. Egy pillanatra megdöbbentem. „Nincs itt.” Arcomra kiült a félelem. Izgatottan borítottam ki a zsák tartalmát, majd négykézlábra ereszkedtem és a sok papír közt kutakodni kezdtem zaklatottan.
-                     Mi a baj? – kérdezte tőlem idegesen.
-                     Nem találom.
-                     Hogy érted, hogy nem találod? Az előbb még azt mondtad, hogy itt van! – kezeivel hajába túrt, majd a körmeit kezdte rágcsálni. Fel-alá járkált. Most még idegesebb lett.
-                     Úgy értem, hogy nincs itt! – szóltam kétségbeesetten. – Hagyd abba a kérdezősködést! Inkább segíts keresni!
-                     Meg fogunk dögleni! Meg fogunk dögleni! Ezek kinyírnak minket!
Abbahagytam a keresést. Ránéztem. Felegyenesedtem és megfogtam a kezeit, majd üvöltözni kezdtem vele:
-                     Ha még egyszer azt mondod, hogy meg fogunk dögleni, akkor én magam nyírlak ki! – erősen szorítottam a kezeit. A lány megijedt és arcára kiült a fájdalom. Ezelőtt még nem hallott üvöltözni. – Biztosan tudom, hogy elhoztam! Én magam ellenőriztem, hogy mindet elrakják a fiúk! Tudom nagyon jól, hogy most nem lehet szórakozni… – azzal elengedtem a kezeit és visszafordultam a kupachoz kutatni.
A lány megtörölte könnyes arcát, hátrafogta a haját és lehajolt mellém. Beletúrt az egyik halomba és egyesével elkezdte átnyálazni a papírlapokat. „Lehet, hogy beszorult két lap közé.” Próbáltam nyugtatni magam.
Szégyelltem magam, amiért előbb úgy rámordultam, de néha olyan könnyen ki tud hozni a sodromból. Ránéztem, s miután lehiggadtam, így szóltam hozzá:
-                     Ne haragudj! Tudod jól, hogy nem akartalak megbántani, csak… – sóhajtottam egy nagyot, majd folytattam. – Ez az egész olyan feszültté tesz engem is.
A lány nem szólt semmit, csak csendben folytatta a keresést. Láttam az arcán, hogy mérges. Nem szóltam többet, de nagyon rossz érzés töltött el.
-         Megvan! – kiáltottam. De ekkor egy dörej hangja ugrasztott meg. A lányra néztem. Kezeivel a hasát fogta. Vér buggyant ki szájából. Mindent félrelöktem az útból. Gyorsan megfogtam Bellát, mielőtt a földre huppant volna. Hosszú barna haja eltakarta az arcát és véres kezével arcomat simította, majd mielőtt bármit is mondhattam volna, élettelenül leesett a karja a hideg betonra. Ujjaimmal félrefésültem arcából a haját.
-         Istenem! – szám sírásra görbült és a könnyeim is megeredtek. Felemeltem a fejét és megcsókoltam a homlokát, majd az arcomhoz szorítottam erősen… – Ne menj el! Nem hagyhatsz itt! Még nem! – a sírás eluralkodott rajtam. Zokogni kezdtem, és már nem is láttam mást, csak Bella élettelen arcát. – Milyen szép vagy! Istenem!
Este volt és csak egy halványan pislákoló lámpa fénye világított meg engem és a karomban fekvő kedvesemet. A könnyeim nem akartak apadni és szívemet elöntötte a keserűség és a bosszú, amikor egy hang szólt hozzám:
-         Milyen kár érte! – a férfi hangja mély volt, ami a hátam mögül jött. Nem fordultam meg, csak zokogtam és Bella arcát csókolgattam. – Mondtam, hogy Őt ne keverd bele! Mi értelme van ennek?
-         Te szemét gyilkos! – fakadtam ki. De továbbra sem fordultam meg.
-         Én? Hiszen te ölted meg!
-         Ez nem igaz!
-         Ugyan! Előttem ne akard tisztára mosni a lelkiismereted!
-         Mért kellett megölnöd? Mért lőtted le? – kérdeztem sírva. Ökölbe szorult a kezem. Megfordultam, majd még egy dörrenést hallottam…

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr581727058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása