Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

137.

Ezt a versemet egy kedves ismerősömnek írtam. Nem ez az első vers, amit írtam neki.

 

Álom a fényről
 
Testemet homály fedi,
S az éjszaka maga alá temeti.
Szemeim megszokták a sötétséget,
Elfeledték a fényességet.
 
De elhúzom szobámban függönyöm,
Hogy a fényesség betörjön.
Régi hajzuhatag simítja arcom,
Hisz a Napfény lányát látom.
 
Korai pillanatok ezek,
S a mesés színek arcomhoz érnek.
Fáradtan és álmosan nézlek,
Majd szép szavakkal köszöntelek.
 
Kihűlt testem csiklandozzák fényeid.
Sötétségtől gyenge testem figyelik szemeid.
Némán bámulom a fények játékát,
Gyönyörű hajad hullámzását.
 
Végül hajad kisimulva az égre terül.
Arcomra széles mosoly kerül,
Mert újra láttalak,
Bár tudom, hogy csak álmodtalak.
 
Budapest, 2008. július 15.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr60605153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása