Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

176.

 

G. Józsefnek
 
Szervusz, kedves barátom!
Megosztanám Veled bánatom,
De a távolság, ellenségünk.
 
Rám szakadt az üresség,
Szívembe költözött, a sötétség.
Tudom, mit érzel néha.
 
No, de ne beszéljünk magamról,
Bánatomról és szomorúságról!
Hisz nem erről szólna levelem.
 
Köszönettel tartozom Neked,
Többek közt, hogy barátod lehetek,
S hogy szereted, nagyanyámat.
 
Bocsásd meg bolondos lelkemnek,
Hogy oly kevés időt töltök Veled!
Remélem, nem neheztelsz rám!
 
De jó lenne most is beszélni,
Boldog perceinkről mesélni,
De jó is lenne!
 
Mindketten családunkat vesztettük,
Pedig nem ezt érdemeltük.
Szeretetet Józsi! Szeretetet.
 
Az hiányzik nekünk,
S a lapok közé temetkezünk.
De egyet se félj!
 
Én itt vagyok és szeretlek.
S ha senki más, én megértelek,
Mert barátok vagyunk.
 
Szeretettel küldöm versem,
S Tiéd minden tiszteletem!
Baráti ölelésem!
 
Budapest, 2008. szeptember 29.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr33740725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása