Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
82.

Beteg vagyok
 
Fázom. Takarj be, angyalom!
Izzadok. Oly forró homlokom.
Reszketek. Láz rázza testemet.
Beteg vagyok, s nincs, aki fogja kezemet.
 
Szomjazom. Adj innom, galambom!
Éhezem, de nagyon fáj a torkom.
Sírok. Könny áztatja arcom.
Fáradt vagyok, de nincs hol aludnom.
 
Ragadok. Fürössz meg, aranyom!
Írok, de cserbenhagy mindkét karom.
Szédülök. Lassan elnyom az álom.
Beteg vagyok, s vendégül lát a fájdalom.
 
Csókolj meg! Hisz, ezt kívánja ajkam.
Ölelj meg! Utoljára, gyengéden és lassan.
Beteg vagyok, de Te fogod a kezem.
Fáradt vagyok, s kezedre hajtom fejem.
 
Vác, 2007. március 21.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr28337753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása