Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
95.

A költészet
 
Oly üresek a szavak, melyek körül írják!
Oly kegyetlenek, kik értelmétől megfosztják!
 
Kérditek, hogy miért írok?
Szavaitok oly hasztalanok.
Bolond és ostoba vagyok?
Igen! Egy boldog bolond vagyok.
 
Boldog vagyok, hogy írhatok.
Mindabból, amit én kaptam,
Egy keveset nektek is adhatok.
Az érzéseimből, amiket eddig leírtam.
 
Ti boldog bolondok! Barátaim!
Kínzó problémátok az én problémáim is.
Barátaim! Elismerést, ne várjunk!
Sőt legyen minél halkabb a hangunk!
Töltse meg szépség és költészet, minden mondatunk!
Tisztaság és felismerés lesz a jutalmunk.
Bárhol is legyen szeretett otthonunk,
Megpihenni csak a sorok között tudunk.
 
Mondjátok, hogy haszontalan költő vagyok.
Igen; mert nem a hírnévre vágyok.
Mondjátok, hogy csak a lányok miatt írok.
Megvádoltok? Oktalanul, hisz félénk vagyok.
 
Nem. Nem vagyok harcos. Nem forgatok kardot.
Költő vagyok, s szavakkal töltöm meg a lapot.
Nem vagyok híres és Nagy ember.
Hogy is lehetnék, a tizennyolc évemmel?
 
Lassan elmúlnak a magasztos korok,
De dicsérik majd szépséged, az utódok.
 
Vác, 2007. március 18.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr18350407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.07.06. 11:13:13

Jó!
Bár a Te költészetedről szól, amolyan Ars Poetica vers.
A KönyvesBlogos posthoz szeretnék kérni rövid életrajzot és fotót!
Ezt a verset is feltehetnénk!

Kis korrekció, egy-két "a, az" itt is sok talán... ;-)

versek.bt (törölt) 2008.07.07. 09:38:57

Örülnék, ha ez a versem is felkerülne a KönyvesBlogra! :-)
Amikor szólsz, el fogom küldeni Neked az önéletrajzomat és a fotót is! :-D
süti beállítások módosítása