Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

163.

 
Idő és korlát
 
Ballagok a füstös, poros, Pesti utcákon,
S a melegtől izzadtságom csorog arcomon.
Hideg vízzel csillapítom szomjam,
Néhány száz méter után megsimítom lábam.
 
Elfáradtam, utam egy park felé vettem,
Hogy a parkban, egy padon fáradalmam kipihenjem.
Így is tettem, s az első padra leültem.
Most is emlékszem, hogy megkönnyebbültem.
 
Csak ott ültem, a szabadság parkjában,
A természet védelmező karjában.
Idő és korlát nélkül pihentem.
Szabadság! Eddig még nem ismertem.
 
Ekkor vettem észre, hogy nem vagyok egyedül.
Egy méterre tőlem, egy szőke hajú lányka ül.
Hófehér bőrét a Nap barnította,
Hosszú szőke haját a szél cirógatta.
 
Kecses kis kezeiben egy könyvet tartott,
Majd szépséges kék szemeivel felém pillantott.
Rámosolyogtam, majd közelebb csúsztam.
Ekkor tekintete ismét elmerült a sorokban.
 
Megszeppent, s mohón falta Ady szavait,
Zavarában, csak úgy pörgette a kötet lapjait.
„Szállunk a Nyárból, űzve szállunk,
Valahol az Őszben megállunk,
 
Fölborzolt tollal, szerelmesen.”
A lány, ekkor rám mosolygott kedvesen.
Ha hamarabb tudtam volna, hogy ez kell,
Hogy a lányok ne küldjenek csak úgy el.
 
Csak ott ültünk, a szabadság parkjában,
A természet védelmező karjában.
Idő és korlát nélkül pihentünk,
Hosszú órákon át beszélgettünk.
 
Budapest, 2008. szeptember 7.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr74704560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása