Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

179.

 

Kihunytak a fények
 
Kihunytak a fények.
A kanóc teljesen elégett.
Itt ülök a sötétben,
Verset írok kényszeremben.
 
Új gyertyát gyújtok;
Hogy lássam, mit írok.
Hol vesztettem el a reményt?
Mért hunyt ki minden fény?
 
Hajamba túr a fájdalom,
Megosztom vele bánatom.
Párnák közé temet,
Miközben csókolgatja testemet.
 
Csókjaitól könnyeim hulltak,
S köröttünk a fények kihunytak.
Arcom simította hideg kezével,
Mellkasom kaparta körmével.
 
Becsukom szemem, de úgy is fáj!
Testem nyugalmat nem talál.
Gyenge vagyok, mozdulni képtelen.
Sírnék, de még ezt is szégyellem.
 
Budapest, 2008. október 6.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr41750817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása