Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

329. bejegyzés:

 

Ó Te!
 
Ó én, Ó Te!
Angyalszárnyakon
a végtelenbe!
Zuhanunk,
repülünk…
Tisztul az utunk.
Ó,
halott szárnyakon repkedtünk,
s mindent mi jó volt, elfeledtünk.
Ölelj! Csókolj! Járj velem táncot!
Tudom, hogy szíved mélyén ezt kívánod.
Testem romos álomkép,
mely lelkedhez ér.
Ó Te, Ó Te!
Fáradt arcom
teszem kezedbe.
Angyalszárnyakon
repülünk a végtelenbe.
Ne gondold, hogy bárminek
is vége! Még zuhanunk a semmibe.
S ha földet értünk, majd megpihenünk.
Ó Te, Ó én…
Szárnyalunk álmaink
sötétkék egén.
 
Fót, 2010. február 15.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr291763508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit7129 2010.02.17. 11:11:35

Sok minden esze jutott róla, legtöbbje le sem írható...Gyerekkoromban gyakran álmodtam, hogy repülök. Aztán már nappal is :)
Olyan két világ közötti ez a vers: hol a Földön, hol az Égben száll

"Zuhanunk,
repülünk…
Tisztul az utunk." - erről szól az Élet Tibi. A régi nagyokat olvasgatva gyakran felmerült bennem a kérdés, vajon tudják-e a költők minden esetben, hogy mit írnak le? Velem előfordul néha, hogy nem tudom mit is rajzolok, csak a végén, vagy akkor sem.
Jó gondolatok gratulálok a versedhez!

Szeretettel ölellek: Judit

Judit7129 2010.02.17. 11:16:44

Bocs, javítás: eszembe jutott ( a munkahely teszi, sose hagyják, hogy nyugodtan olvasgassak:))

versek.bt (törölt) 2010.02.17. 12:35:23

@tucsokzene:
Drága Judit!
Az álmaink, a vágyaink... mind mi vagyunk.
Én hiszek az álmokban és szerintem az ember képes arra, hogy megvalósítsa azokat... hogy ne csak álmok legyenek.
De ez az álom... számomra is csak álom marad, hiába tennék érte bármit is.
Köszönöm figyelmed!
Szeretettel ölel és puszil:
Tibcsi ;)
süti beállítások módosítása