Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

89.

Az én családom
 
Ahogy kinyitom könnyes szemeim,
Gyűlöletük arcomra terül.
Szavaik mérgező szenny,
Tekintetük mégis elkerül.
 
Ez a hely maga a pokol!
Kihalt a szeretet,
S kis családom, ezért engem okol.
Utálnak, mert nővérem szeretem.
Gyűlölnek, mert felnőttem.
Haragszanak, mert sokakat szerettem.
 
Néha talán el is hiszem,
De inkább tudomást sem veszek róla!
Elkergették nővérem,
Elfeledték, lemondtak róla.
 
Ez a sors vár rám is.
 
Kitagadnak, elátkoznak,
Bemocskolnak, ócsárolnak!
Legjobban mégis az bánt,
Hogy a kishúgom, rám se ránt.
Sírni tudnék, ha arra gondolok,
Hogy szemében áruló vagyok.
 
De nem! A férfi legyen kemény!
Összeszedem magam,
Mert az élet nem képregény.
Kemény munkával, majd élhetek családommal.
 
Majd ha apám alkoholba menekül,
Majd ha anyám végleg összeroppan,
S gyenge húgom szellemileg kimerül,
S kis keze ajtómra koppan,
Tudni fogom, hogy nincs már családom.
 
Vác, 2007. február 14.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr86348191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.07.04. 02:20:51

Nehéz erre bármit is mondani...
Nem rossz vers, szerintem érdemes lenne lehozni ezt is a Könyvesblogon, nem?

versek.bt (törölt) 2008.07.04. 16:15:09

Rendben Scala! Részemről nincs akadálya, hogy a Könyvesblogra menjen. :-)
süti beállítások módosítása