Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

172.

Egyik kedves ismerősömnek a névnapjára írtam ezt a versemet. Egy kicsit elhanyagoltam a barátságunkat, de igyekszem. Tehát a vers Csósza Mercédesznek:

Mercédesznek
 
Kedves, drága Mercédesz!
Kérded, hogy mért írok verset Neked?
Tán tudod, hogy szeretlek,
Ezért gondoltam, e verssel leplek meg.
 
Rég láttam gyönyörű arcod,
Rég hallottam gyengéd hangod.
Hidd el, hiányzik mosolyod,
S az is, ahogy mások arcára csalod!
 
Bár tudom, én vagyok a hibás,
Hisz nem oly nehéz, a barátságápolás.
Ha a tanulás mellett, időd is engedi,
Majd elvinnélek neved napján ünnepelni!
 
De most a papír felett merengve,
Arcod magam elé képzelve,
Megannyi jó kívánsággal,
(No meg egy adag bátorsággal!)
 
Tiszta szívből kívánok,
Nagyon boldog névnapot!
Ha a tanulás mellett, időd is engedi,
Majd elviszlek neved napját ünnepelni!
 
Budapest, 2008. szeptember 21.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr92722701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása