Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
92.

Angyali sugallat
 
Éjjel álmot láttam,
Álmomban a Mennyben jártam.
Angyalok ezrei csókolták,
Lelkem homlokát.
 
Reggel felébredtem,
S tudatlanul feküdtem.
Arcomra mosolyt csalt a napfény.
Szívembe költözött a remény.
 
Hátam nem húzta a táska,
Elmémben ott van, a tudáslángja.
Szívem szabadon szerethet,
Mások véleménye nem hat meg.
 
Munkám végre szavak dicsérik.
Érzéseim sokan megbecsülik.
Bátorságom határtalan,
Szabadságom megfoghatatlan.
 
Éjjelent a boldogságtól telik meg a Hold,
S nem haragszik rám az, ki megvádolt.
A szennyből kiemel a munka.
Hű szerelmem, ráterel a helyes útra.
 
Megértem, hogy mit súg a szél.
Szunnyadó lelkem, új életre kél.
Az új élet, majd rólam beszél.
Angyal súgja, hogy a világ értem él.
 
Vác, 2007. március 03.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr78348236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.07.06. 11:03:23

Nagyon szép!

Az "Érzéseim sokan megbecsülik" sort kivéve, azon még csiszolnék... Nem az értelmén, persze, csak olyan kakukktojás ebben a megfogalmazásban!

Szép vers.
süti beállítások módosítása