Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
80.

Első versem, amit Budapesten írtam. Egyben az utolsó, amit 2007-ben írtam. Ezt az évet is befejeztem.

Egy új esély
 
Elbújnál, s arcod takarnád,
Mikor gyenge tested ráncigálják.
Remegő kezekkel nyúlsz felém,
S csendben idekúszol mellém.
 
Kérdeznél, de csak te felelnél.
Beszélnél, de semmit sem értenél.
Ajkadról szavaid varázsa szál,
De mindegyik gonoszságot táplál.
 
Meghalnál, engem ölelnél.
Gyors lennék, s nem szenvednél.
Végül újra ember lennél,
S szebb életet élnél.
 
Budapest, 2007. December 22.
Bagi Tibor
 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr42319758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.06.30. 20:08:01

Ez sokaknak tetszene, elég mellbevágó! Egyre jobbak a versek. Gratula!
süti beállítások módosítása