Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
51.

Igen. A nagy klasszikus: Se veled, se nélküled szerelem, mint Ady-nál. Így jellemezném a kapcsolatomat Noémival. A következő vers is hozzá írodott, a másik két versem a feledésbe merült, amit neki írtam, ugyanis magával vitte.

Ott állsz
 
Ott állsz, reám vársz,
Hol testemmel jársz.
Ott állsz, énrám vársz,
Hol förtelmet látsz.
 
Ott sírsz, csak rám gondolsz,
Hol képeket csókolsz.
Ott sírsz, csak rám gondolsz,
Hol érzésekkel szólsz.
 
Ott látsz, csak engem érzel,
Hol tükörbe se nézel.
Ott látsz, csak engem érzel,
Szíved, értem vérez el.
 
Ott állsz, szavakat nem találsz,
Hol soha senkit sem találsz.
Ott állsz, szavakat nem találsz,
Mikor búcsúmra rátalálsz.
 
Vác, 2006. július 17.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr68260575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.05.01. 00:53:01

Nagyon jó! Mondjuk én mindent imádok ami "Adys"...
Még ha csak a postbeli bevezető az... ;-)

versek.bt (törölt) 2008.05.05. 18:25:13

Én is nagyon szeretem Ady Endre verseit. :-) Habár nem ő áll legközelebb a szívemhez, hanem József Attila és Petőfi Sándor. :-D

Scala 2008.05.08. 11:45:48

Gondoltam... :-)
Adyban több az áttételesség, de nem lehet hármójuk közül választani, ez inkább ízlésbeli dolog: az áll közel a szívünkhöz akinek a gondolkodása leginkább hasonlít a miénkre...
süti beállítások módosítása