Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

147.

 

Kisiskolás korom óta ismerem. Testvéremként szeretem. Már régóta szerettem volna verset írni neki, de csak most jutottam el oda, hogy tényleg meg is írom neki. Lax Tamásnak:

Levél Tamásnak
 
Szervusz, Tomikám! Ugye nem haragszol rám?
Ne neheztelj öcsédre, hogy néha nem feleltem leveledre!
Csak tudod a munka, rászakadt vállamra.
Ez olyan teher, ami mindenkit terhel.
Az idő mostanában nem barátom,
Sajnos nem megy, akárhogy próbálom.
 
Hódolsz-e még a művészetnek? Hisz helye van ily’ tehetségnek!
Felfedeztek-e már? Vagy tehetséged lehetőségre vár?
Hallom, szeretnek a lányok. Aztán ne csinálj butaságot!
A nagyság nem abból ered, hogy ki hány lánnyal hempereg!
No és a többiek, hogy vannak?
Bolond világunkban hogyan boldogulnak?
 
A balga nép csak nevet versemen,
Pedig barátságunk kitartott hosszú éveken.
Nevessenek csak ostobán rajta!
Csak mi hullajtunk könnyeket utána.
 
Szeretlek Tomikám! Hagy hallja a világ,
Hogy milyen erős is ez a barátság!
Versem fogadd szeretettel!
Várom válaszod türelemmel.
 
Budapest, 2008. július 30.
Bagi Tibor

 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr61653533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása