Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
42.

Semmi sem számít

Semmi sem számít már,
Tán csak a halál vár.
Minden jó megromlott.
Szerelem szétfoszlott,
Mint égen a felhő,
Mint az álmomban Ő.
 
Semmi sem számít már,
Életem is kopár,
Mint egy kihalt szikla,
Semmi sincsen rajta.
Beteg vagyok nagyon,
Nem tudom, mi bajom.
 
Semmi sem számít már,
Végre meghalok már.
Jöjjön hát, a halál!
Életemért nem kár.
Szerettem és adtam.
De viszonzást kaptam?
 
Semmi sem számít már,
Eltemettetek már.
Szemfedőm látom csak,
Vége az álmoknak.
Síromhoz, Ő eljár,
De ez sem számít már.
 
Vác, 2005. április 06.
Bagi Tibor
 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr35259178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.04.29. 22:04:10

Klasszikus halálvágyó romantikus vers, annak "nyavajgásával"/spleen. Teljesen jó abban a kategóriában, de felszínes fájdalmat ír le, úgyhogy nem facsarodik ki a szívünk...
De nem rossz az írás!
süti beállítások módosítása