Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

16.

A vicc az, hogy engem is megmosolyogtat egy-két versem. 14 évesen mikről nem tudtam verseket írni?

Emlék

Most beugrik egy-egy kép,
S eszembe jut egy-egy név.
Sötétségből halvány fény,
Életem piciny remény.
 
Ott nem él az értelem,
Csupán csak az érzelem.
Megöli a kényelem,
Mindenkiben lételem.
 
Most azt is elképzelem,
Hogy hazudni képtelen.
Be kell látnom kedvelem,
Talán nem reménytelen.
 
Vác, 2003. október 03.
Bagi Tibor
 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr20234602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.04.21. 01:22:25

Nekem eddig ez tetszett a legjobban... :-)
Időrendben haladok.
süti beállítások módosítása