Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

271.

 

Reggeli dialógus
 
„Ne most! Úgy nyomaszt a bánat.
Testem is, lelkem is fáradt.”
„Ezek a karikás szemek
A helyükről majd’ kiesnek!”
„Aludni is képtelen vagyok,
Mióta Helena elhagyott!”
„Emiatt lett ráncos az arcod?
A szőrt az arcodon meghagyod?”
 
„Mért nem hagysz most békét nekem?
Mért nem maradsz kicsit csendben?”
„S a vágyak csókja ajkadon,
Amit rád nyalt a fájdalom?”
„Olyan figyelmes vagy ma reggel.
Csak bámulsz engem árgus szemmel.”
„Na, és azok az őszhajszálak,
Melyek a sűrűben bujkálnak?”
 
„Mondd, mért nem hiszed el nekem,
Hogy egy kicsit sem érdekel?”
„Hiszen, én hagynálak Téged,
De a véleményem kérted!”
Hideg vízzel arcomnak esek,
Ettől, talán majd felébredek.
Érzem, már ébrednek az erek,
S ismét a tükörbe révedek…
 
Budapest, 2009. július 16.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr271250920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása