Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

25.

A hasztalan
 
Ásítoztam, s álmodoztam,
Semmivel sem foglalkoztam.
Értelmetlen az életem,
Értelmetlen lett szeretnem.
Ugyan kit is szerethetnék?
Ugyan kit is ölelhetnék?
 
Ordítoztam, bolondoztam,
Néha talán gondolkoztam.
Teveled is foglalkoztam,
De akkor csak unatkoztam.
Untam magam, nagyon untam,
Mert teveled foglalkoztam.
 
Cselekedtem, verekedtem,
Olykor semmit sem tehettem.
Most csak azon gondolkoztam,
Hogy veled ne foglalkozzam.
Ám felejteni nem tudtam,
Csak teveled foglalkoztam.
 
Vác, 2004. május 17.
Bagi Tibor
 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr52250859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.04.29. 10:55:33

Ez viszont nagyon is jó, az előzőekhez képest!
süti beállítások módosítása