Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

130.

Elnézést a csendért! De most újra itt van egy kis csemege.

Hálátlan Helena
 
Oly sokféleképpen leírtam, hogy szeretlek.
De te ennyi vers után sem érted meg?!
Oly sokszor vallottam Neked szerelmet,
De te mégsem szereted szívemet.
 
Oly sokszor álmodtam a boldogságról,
Hogy néha megfeledkeztem a valóságról.
Oly nagyon szerettelek, hogy eladtam a lelkemet.
De így sem érezhettem gyengéd érintésedet.
 
Mikor a fájdalom gyötört,
Mikor szívem szilánkosra tört,
Mikor szememből könnyek hulltak,
Múzsáim a halálra rászolgáltak.
 
De te nem. Mert feledni nem tudlak.
Mert szerettelek, s szeretni foglak!
Arcod a falakra rajzolom,
S hagyom, hogy emésszen a fájdalom!
 
Mért írok ismét Neked?
Szívem úgysem lehet Veled.
Mért nem szeretsz Helena?
Szívem szépséges múzsája.
 
Budapest, 2008. június 30.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr63591107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása