Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

315. bejegyzés:

 

Nem hagytok
 
Egy apró üvegcsébe zártam
mindent, amit szépnek találtam.
Itt van a kezemben.
Nézd meg, mielőtt lenyelem,
hogy tovatűnjön, hogy feledjem,
mit oly nagyon szerettem!
 
Most tollat ragadok,
most gyorsan hadarok,
most beszélni akarok…
de nem hagytok!
 
Engedjetek kiáltani az éjbe!
Kiállok én elébe.
Gyertyákat gyújtok. Ha kell,
egyedül. Nem rettegek,
sosem féltem tőletek,
rosszarcú, gonosz emberek.
 
Most nyelek egy nagyot,
még szólni akarok!
Úgy érzem, meghalok…
de nem hagytok!
 
Fót, 2010. január 9.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr991659883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2010.01.15. 01:15:46

Naná, hogy nem hagyunk meghalni. :) Gondolj az olvasóidra is.

versek.bt (törölt) 2010.01.15. 09:46:13

@Seele: Nagyon kedves vagy! :) Köszönöm. Örülök Neked.
süti beállítások módosítása