Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

38.

 

Ez a versem annak az embernek az emlékére íródott, akit a legjobban szerettem gyerekkoromban. Csak jó szava volt hozzám, mindig volt ideje meghallgatni és büszke volt rám, de őszintén, nem csak felületesen. Az Ő emlékére.

Nagyapám

 

Minden pillanat elmúlik,
Egyszer mindenki megszűnik.
Meghalunk, mi mindannyian.
Szerettelek, holtodiglan.
 
Elvitt magával a halál,
Félek, engem is megtalál.
Nem tudom, mikor, hol, hogyan,
Közel van, itt jár nyomomban.
 
Nem kell. A haláltól félnem.
Az életem kéne élnem.
Eddig életem, nem éltem.
Idáig a halált féltem.
 
Emléked mindig elkísér,
Másnak e név, semmit sem ér.
Előttem tiszteletben áll,
Mert szerettelek nagyapám.
 
Vác, 2005. április 02.
Bagi Tibor
 

Mára ennyit, már nagyon fáradt vagyok, és bénázok.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr50253440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.04.29. 21:55:01

Szép és megható vers.
süti beállítások módosítása