Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
88.

Keserű percek
 
Izzik a testem, lángol a lelkem.
Szívem dalol a szélnek.
 
Fagyos fuvallat fújja a fákat,
S fehér felhőkkel játszik az égen.
Vér áztatja álmaimat,
S vérfoltok nyoma a kezemen.
 
Döbbenten figyelek felfelé, az ég felé.
Kezeim feketévé színezi a por,
Arcom eltorzítja a mosoly.
 
Fekete kézzel, izzó lélekkel,
Forró testtel, szemben a széllel,
Üvöltő énekkel, síró szemekkel,
Hatalmas haraggal, s nemes félelemmel.
 
Karjaimban hitvesem feje,
Kezemben haragom pengéje.
 
Arca még most is mosolyog,
Szeme fényesen csillog,
Nedves, mint a tengerpart homokja.
 
Hangom megbánó, arcom sima,
Szívem kopár, lelkem sivár,
Testem hitvány, kezem véres,
S mindkét szemem könnyes.
 
Megszólal a harang,
Tornyából kirepül a sok galamb.
 
Tőröm legyen újra barátom!
Pengéje szívemre csókot nyom.
Szól a harang, száll a sok galamb,
Testem porba hull, tested mellé.
 
Halld hát havas határ!
Szólj szívemről a szélnek!
Sirasd szerelmem!
Sirasd, mert megöltem!
 
Vác, 2007. február 08.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr63345413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.07.04. 02:17:52

Na szóval: a cím, kicsit több ez keserű perceknél, szerintem
+
S, és névelőket néhol kigyomlálnám... amúgy nekem tényleg tetszik ez a versed!

versek.bt (törölt) 2008.07.04. 16:19:58

Igen. Valóban sok a "töltelék".
Örülök, hogy elnyerte tetszésed. Nekem az egyik kedvenc versem. :-)
süti beállítások módosítása