Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
76.

Az ítéletnap
 
Érzed majd azt a percet,
Mikor földön kúszik hitvány tested,
Mikor mennyei illatot áraszt a szél,
Mikor sipákoló lelked elragadja a sötétség.
 
Villámok és mennydörgések közepette,
Eljön majd az angyalok serege,
Mikor megnyílnak a mennyei kapuk,
S teremtményeim láthatják az Apjuk.
 
Föld és ég,
A lángoló mindenség,
Mit hat nap alatt teremtettem,
Most feletted ítélkezem!
 
S most imára fonod a kezedet,
S most segítenéd testvéredet.
 
De haragom hatalmas,
S az ítéletem borzalmas!
Lesújtok reátok rettentő bosszúmmal,
S az igazság lángoló pallosával!
 
Halandó emberek,
Nektek ajándékoztam az életet,
Kiket arcomra formáztam,
Kiket oly sokáig oltalmaztam.
 
S hálátlanságotokat látván,
A halálangyalainak ébenfekete szárnyán,
Elpusztítom gyönyörű álmotok,
Haldokló világotok!
 
S eljött az Utolsó Ítélet napja,
Az apokalipszis pillanata!
 
Vác, 2007. június 11.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr91311366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.06.30. 19:53:49

Szia, visszatértem. :-)
Ma az agyamra mentek az emberek az ostobaságukkal, és hogy hülyén nevelik a gyereküket, és az az elviselhetetlenségig sikítozik. Szegényke.

Tehát egy szó, mint száz: roppant jól passzol ez a vers a hanglatomhoz. Bár ami azt illeti, lehetne kidolgozottabb. A sötét és az istenképre teremtett vonal egyaránt, lehetne kidolgozottabb.
süti beállítások módosítása