Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

132.

 

Bánat virága
 
Sétálok az úton hazafelé,
Búsan bámulok magam elé.
Magányosan ballagok a sínek mellett,
S hangosan elmélkedek.
 
Méretes köveken ballagok,
S a nap erős fényétől hunyorgok.
Sima szőrű kutyák követnek;
Bolyongva gazdát keresnek.
 
Síneken gurulnak a vaskerekek,
Berregve, egymással versengenek.
Magasra nőtt a bánat virága,
S utamat testével elállja.
 
Megtorpanok. De utamat folytatom,
S lépteimmel virágait taposom.
Bosszúsan lépkedek a gyomok közt;
Sietnék, de bánatuk földhöz köt.
 
Bolond makacsságom a vesztem,
Sértetlen testük ijedten figyeltem.
Mérges levelükkel testem ölelték,
S minden porcikáját ellepték.
 
S levegőért kapkodva izgek-mozgok,
Mindentől messze, hol nem járnak vonatok.
Sírva szembesülök a halállal;
Bánatom virágával.
 
Budapest, 2008. július 3.
Bagi Tibor

 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr61592798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása