Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
78.

Kedves Blogolvasó!

Már régen szólaltam meg, s egy kicsit nyomaszt ez a csend, ezért írok néhány sort erről a versemről.
Sokszor mikor magam vagyok, van időm gondolkozni, mélázni, elrejtőzni a saját kis világomba. Ez a versem erről a rejtőzésről szól. Mikor minden szép és úgy van ahogy szeretem, vagy amikor mindenki ellenem van és minden fájdalmas és rideg. Aztán visszaesek a valóságba és újra felfogom az ingereket.

Megszűnik a világ
 
Leszegem a fejem,
Becsukom a szemem,
Testem beleolvad az ágyba,
S szívem a homályba.
 
Elnyom a fáradtság,
Elkerül a boldogság,
Lassan megszűnik a világ,
Lelkem ismét álmot lát.
 
A világ legszebb táján,
A képzelet szárnyán,
Egyre gyorsabban repülök,
Míg el nem szédülök.
 
Látom a kristályos tavat,
A jegén fényesen csillogó havat,
A több száz megfagyott halat,
Ahogy mindegyik rám kacag.
 
A napfény utolsó támadása,
A szivárvány rajzolása,
A tó tükrén tükröződik,
Majd ijedten elrejtőzik.
 
Egy másik világ kezdődik,
S az előző megszűnik,
S lelkem semmire sem emlékszik,
Töprengnem már nincs min.
 
Talpam égeti a tűz,
Démonok hada engem űz,
Rohanok. Hogy merre, azt nem tudom,
Úgyis utolér a fájdalom.
 
Gomolygó füstként támadnak,
Egyetlen mozdulattal elkapnak,
Kegyetlen fájdalmakat táplálnak,
S nevetnek rajtam vidáman.
 
Az égen a Nap feltűnik,
S ez a világ is megszűnik,
Az ébredés cibálva dobál az ágyban,
Ismét itt, az én világomban.
 
Vác, 2007. június 28.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr49316228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.05.31. 01:36:21

nem rossz, még elolvasom holnap, mert most valami miatt azt érzem: mégsem az igazi, de nem tudom miért...

Scala 2008.06.30. 19:58:47

Nos, megkésve bár, de újraolvastam. Szóval: jó vers ez, de a ritmusán javítanék...

Olyan vagyok ezzel a ritmussal, mint a Megasztárban az "intonáció"... :-)

Scala 2008.06.30. 20:02:50

Kifelejtettem: a vers témája nagyon tetszik!
süti beállítások módosítása