Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

190.

 

Bárcsak lennék…
 
Bárcsak lennék gyönge szellő,
Hideg, hegyi levegő.
Arra mennék, merre szeretnék,
Ha szél lehetnék.
 
Ezer arcomat mutogatnám,
Lennék lágy szellő és vad hurrikán.
Egyszerre lehetnék kedves,
Szörnyű és félelmetes.
 
Íme, szél vagyok!
Sötét házakban járkálok,
Törött ablakokkal játszom,
S a tengerek felszínét pásztázom.
 
Oly sokszor arcon csókollak!
De a szél csókot nem kaphat,
Nem ölelheted át!
Bárcsak lennék más!
 
Bárcsak lennék esőcsepp!
Arcodról mosnám a könnyeket.
Akkor esnék, mikor szeretnéd,
Ha eső lehetnék.
 
Én táplálnám a virágokat,
Mik majd Néked illatoznak.
Vagy épp hóval fedném be,
Ha ez lenne kedvedre.
 
Íme, eső vagyok!
Csatornákban kavargok,
A folyókba ömlök bele,
S végül a tengerekbe.
 
Végre megérinthetsz!
De le is nyelhetsz,
S a testeden futok át!
Bárcsak lennék más.
 
Bárcsak én lennék a Nap,
Száríthatnám arcodat.
Csak Néked ragyognék,
Ha Nap lehetnék.
 
Az égre rajzolnám a szivárványt,
Érzéseim hagy lássák!
Rózsás köntösömbe bújnék,
Hogy szemed bennem gyönyörködjék!
 
Íme, Nap vagyok!
Az égen ragyogok,
Neked tündöklök,
Hogy bennem gyönyörködj!
 
De szerelmem hatalmas!
S e szeretet fájdalmas,
Bár nem értjük szerelmünk kudarcát!
Mégis, bárcsak lennék más!
 
Bárcsak lennék anyaföld!
Elterülő, széles alföld.
Én lennék a mindenség,
Ha föld lehetnék.
 
Akkor végre arcomra lépnél,
S virág nőne minden lépésnél.
Tiéd lenne mindenem,
Dombom, árkom, hegyem.
 
Íme, föld vagyok!
Csendben szuszogok,
Egyre csak Rád gondolok,
Mikor lábad arcomba nyomod.
 
Most hideg tested ölelem,
Mégis beleszakad a szívem,
Hogy sehogy sem lehetsz enyém!
Még mi más lehetnék?
 
Budapest, 2008. október 28.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr78779785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása