Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

162.

 

A Kaszás
 
Aludnék, de testem rázza a
Hideg. Bőröm paplan alatt, vacogva
Didereg. Fogaimmal számat tépem,
Szemeimmel, a halált figyelem.
 
Csontos ujjaival megcirógatja
Arcom, másik keze megmarkolja
Karom. Most mi lesz velem?
Ennyi volt, s vele kell mennem?
 
Most melegség önti el
Testem, s félelemmel árasztja el
Lelkem. Megfordulok, hogy ne lássam,
Mikor kaszája félbe vágja hátam.
 
Budapest, 2008. szeptember 4.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr24701286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása