Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
6.

Ez a versem akkor született, amikor életem első szerelme NEM-et "mondott". Keserű és dacos a vers hangvétele. Tulajdonképpen ilyen egy megrögzött udvarló, aki kosarat kap, de nem képes, vagy nem akarja realizálni a tényt:

Fájdalom
 
Ő átjár engem, és belém karol,
Fülembe suttog, és felém hajol.
Egy csepp, amely kicsordul szememből.
Egy lány, ki kilép az életemből.
 
Járom az utcát, hogy megtaláljam,
És ezt a szót őneki elmondjam:
Szeretem! De az élet megy tovább,
És lehet, hogy ezzel vagyok gyávább.
 
Én sem ülök ezen a kérdésen,
Hogy ő bosszúból ki ne nevessen.
És az életem olyan kegyetlen,
Ámde, a hitem rendíthetetlen.
 
Azonban én elbújok, mert félek.
Ő rájön, hogy hazugságban élek.
Én magamban hordozom ezt a súlyt,
Nem mondom el másnak, csak engem sújt.
 
Nem tudom, hogy mit érzek iránta,
S a fájdalom testemet átjárta.
Várom, hogy bosszúból kinevessen,
Mégis ülök ezen a kérdésen.
 
Vác, 2003. április 29.
Bagi Tibor
 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr69220440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása