Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

154.

 

Bencének
 
Örömkönnyek csordulnak szememből,
Papírra hullnak, az orrom hegyéről.
Újra gyerek lehettem Veled,
Mikor megfogtam a kezed.
 
Emlékszel? Égetett a Nap.
A Duna, csak úgy dobálta a hullámokat,
S erős hullámaitól elestünk;
Egymásra néztünk, s nevettünk.
 
És arra, mikor kacsáztál a vízen?
Most a szívem szakad meg,
Hogy felnőttnek kell lennem,
Hogy nem vagy itt velem!
 
Csak nyelem a könnyeim,
Mikor feltörnek az emlékeim.
A part éles kövein lépkedtél,
Majd a fájdalomtól karomba kéredzkedtél.
 
Veled újra gyerek voltam,
Mikor a Dunában úsztam.
Bence! Maradj meg gyereknek!
Ilyen vidámnak és szelídnek.
 
Ígérd meg, szót fogadsz Nővérednek!
Hidd el, félt és nagyon szeret Téged!
Légy boldog és sose félj!
Adja meg az Isten, bármit is kérj!
 
Engedd meg, hogy e verssel kedveskedjek!
Neved napján kívánjak Neked,
Boldogságot, egészséget,
S nagyon szép gyermekéveket!
 
Budapest, 2008. augusztus 18.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr17675366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása