Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
96.

Veszett őrült
 
Veszett vagyok. Elmém elborult.
Körbevesznek a fekete falak.
Szám habzó nyáltenger,
S értelmetlenek a szavak.
Veszett őrült vagyok.
 
Lángnyelvként csapdossa arcod,
Szerelmes szavaim hangja.
Elégsz, s égett húsodat a földről,
Kutyák ezrei fekete nyelvükkel fölnyalja.
Veszett őrült vagyok.
 
Késekkel karcolom az égre,
Szerelmem kínzó nevét.
Verejtékem sósoldata
Oltja el, szerelmünk hevét.
Veszett őrült vagyok.
 
Szívemben csordultig a semmi.
Tollal és késsel írom,
Neked, drága kedvesem,
Hogy mily nagy a bánatom.
Veszett őrült vagyok.
 
Csodálattal tölt el fájdalmam.
Gyomorgörcsök gyötörnek,
Józanságom tompul, s
Utat hagyok a migrénnek,
Mert veszett őrült vagyok.
 
Vác, 2007. március 21.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr15350417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.07.06. 11:17:52

Jó!

(Mondjuk az én migrénes rohamaim nem csak hatalmas dühöz kapcsolódnak...bár ki tudja, lehet, hogy végzetesen elnyomott düh...)

Szándékosan van letompítva a vers a végén, ezzel a migrénnel? Ami a köznapi felfogás szerint egy durvább fejfájás... bár aki ebben szenved pontosan tudja a különbséget!

és még1szer: Jó vers!
süti beállítások módosítása