Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

227.

 

 

Hitvesemnek
 
A magány az én hitvesem.
Rájöttem, hogy ő kell nekem!
Hisz mindig van ideje rám;
Jóságos, s engem sosem bánt.
 
Mindig velem van, ha egyedül vagyok,
S csókjával vigasztal, ha szívem sajog.
De sosem vagyok igazán egyedül,
Hisz sokszor kacéran az ölembe ül.
 
Szája rám mosolyog édesen,
Szemei csillognak fényesen,
Fekete hajával cirógat,
Selymes hangján engem hívogat.
 
Én, mint gyenge férfi, engedek neki;
Csak ő tudja szívem megérinteni.
Hű hozzám, és tényleg csak engem szeret,
És arcomról törli le a könnyeket.
 
Az én hitvesem csuda szép!
Arca sima, szeme ég kék,
Ajka, mint vörös rózsa
Tövise, fúródik húsomba.
 
Megkérdtem a kezét, s válasza: „Igen.”
Tudom, nem választ el tőle, az Isten.
Így hát, a magány lesz az én hitvesem,
Ezután is ő szólít így: „Kedvesem!”
 
Budapest, 2009. február 6.
Bagi Tibor

 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr5936327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása