Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

255.

Kedves Olvasóm!

Már idejét se tudom, mikor írtam utoljára ide. Most viszont kedvet kaptam. Néha eltöprengek azon, vajon milyen lenne az életem, ha másképp történik egy-két dolog. Aztán mindig arra a következtetésre jutok, hogy "Kit érdekel?". Vagy nincs igazam? Ha mindig azzal foglalkoznék, hogy mi lenne, meg mi lett volna, ha..., akkor az életem a töprengésekből állna és nem pedig abból, hogy élvezzem.

Nem tudom, hogy mért írok most ide, de jól esik. Képzeljétek, múltkor a nővéremmel álltam a járdán, vártuk hogy zöldre váltson a lámpa, amikor egyszer csak "placcs". Telibe kapott egy tócsát, az éppen arra viharzó busz. Én pedig, tetőtől talpig vizes lettem. Összenéztünk a nővéremmel és csak röhögtünk. Tulajdonképpen, most is viccesnek tartom. Hiszen, tényleg az!

Jól esnek ezek az apró dolgok. A sógorom mindig azt mondja, hogy engem nagyon könnyű boldoggá tenni, hiszen minden apró dologban örömöm lelem. De mért ne tenném? Mért ne örüljek annak, hogy süt a nap? Vagy annak, hogy holnap szombat? Vagy annak, hogy rám mosolyogtak a villamoson? Ezek csodálatos dolgok!

A legjobban annak örülök, hogy olvasol! Igen! Nincs annál boldogabb "művész", mint aki tudja, hogy legalább egy ember van, aki olvassa a műveit. Köszönöm, hogy megtisztelsz figyelmeddel!

És persze a vers:

 

Künn az éjszakában
 
Ott künn, a hideg éjszakában,
Reám terül a Hold kabátja.
Betakar véle gondoskodón,
Kedvesen ölel, vigasztalón.
De szívem, kedvesemhez szállna,
Ha lenne, ó, ha lenne szárnya!
 
Budapest, 2009. június 3.
Bagi Tibor
 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr551174540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása