Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

311. bejegyzés:

 

Angyalok halála
 
Mit kíván tőlünk az ember,
ha néma csöndben szólni sem mer?
Ha akad is egy, ki közülünk való,
az ember eltapossa, mert ostoba és gyarló.
 
Majd rettenve riad minden, ha felkelünk,
s összemorzsoljuk a tenyerünk…
majd könnyezik az Élet,
mikor Halálcsókunkra ébred!
 
Az igazság is hazug szó,
még hangos, de már halkuló.
Mert minket dicsérnek az emberek,
de lelküket férgek eszik meg.
 
Már nem mozdulunk,
mert véget ér az utunk.
Így múlunk el csendben,
békés ünnepeken…
 
Budapest, 2009. december 23.
Bagi Tibor

 

"Ne nekem panaszkodj, hanem az égieknek!"

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr631618199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2009.12.30. 11:12:21

Hát igen, én értem miről írsz... A munkámból kifolyólag az én oldalamat a kiszolgáltatottság jellemzi, és persze senkit nem érdekel a másik érzései. :(

versek.bt (törölt) 2010.01.03. 09:30:53

@Seele: Örülök Neked.
Nem szokták Őket érdekelni, pedig mindenki érez.
Boldog Új Évet Kívánok! ;)
süti beállítások módosítása