Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
52.

Sok

Sokan kinevetnek, sokan hazudnak.
Sokan figyelnek, sokan csak bambulnak.
Sokan vagytok ellenem,
Kevesen vannak mellettem.
 
Sok arc, Sok név,
Sok az egyén.
Mind ellenem?
Ki van, velem?
 
Ki áll ki, mellettem?
Ha már nincs kedvesem.
Ő is elhagyott, mint az élet.
Mért nem alszom el végleg?
 
Sokan kinevettek, s sokan hazudtok.
Sokan figyeltek, s sokan haragszotok.
Sokan vagytok ellenem.
Kevesen vannak mellettem.
 
Sok hely, Sok kép,
Sok szem, Sok kéz,
Engem széttép,
S elnyel a mély.
 
Sokan sírtak, sokan marasztaltak.
Sokan voltak, kik vérbe fagytak.
Sokan voltak ellenem,
Sokan fekszenek mellettem.
 
Nyugtom lesz már,
Hol a madár,
Se jár. Végül:
Sok megenyhül.
 
Vác, 2006. szeptember 07.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr47261722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.05.01. 00:54:53

Úgy látom a kor előrehaladtával vagy az új év miatt, de nagy és jótékony lendületet kaptál 2006-ban...

Nekem is olyan volt az az év... :-)
süti beállítások módosítása