Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja

218.

Ha netán olvasnád (Szandi): A keserűség túl nagy szakadékot hasított közénk, hogy csak úgy átlépjed. Régen lett volna értelme megkeresned. Most már nincs. Más ember vagyok, mint akinek ismertél. Te is más ember lettél, nem ismerlek, de nem is akarlak megismerni. Éld úgy az életed, ahogy szeretnéd, de én nem akarok tudni rólad. Nem tudnék előítélet nélkül beszélgetni veled. Én részemről halottnak tartom a régi családom tagjait, beleértve téged is.

No persze lehet, hogy sokakat megbotránkoztat, beleértve téged is, de nem érdekel, hogy ki mit gondol erről. A döntésemet senki nem tudja megváltoztatni (rajtam kívül). Ítéljenek csak el! Ítélj el te is! Majd ha valaki mindazon keresztül megy, amin a nővérem, vagy azokon amiken én mentem keresztül, és azok után úgy viszonyul a "családtagjaihoz", ahogy azt te (és a társadalmi normák) megkövetelik, akkor (talán) én is hajlandó leszek beszélgetni veled.

És persze a vers:

Szandrának
 
Egy hete azon tűnődök, mit mondjak neked.
Mivel nem válaszoltad meg a kérdéseket,
Így köszönöm, de nem kérem őszinteséged!
 
Megvetsz? Én lennék gonosz? Szívtelen lennék?
Kérded, hogy hova tűnt az a rengeteg emlék?
Elmúlt; elmúlt, ahogyan elmúlt egy és fél év.
 
Mért pont most akarod, hogy megbocsássak?
Mért most legyen vége a némaságnak?
Azt hittem, legyőzted hiányomat.
 
Én már nem hiányozhatok neked,
Hisz láthatod más emberré lettem.
Régóta nem ejtek könnyet érted.
 
A kapcsolatunk megromlott,
S már nem számít, ki mit mondott.
Kérlek, ne fordíts rám gondot!
 
Te is választhattál, mint mi.
De nem tudtál bennem bízni!
Most már nélkülem kell élni.
 
Budapest, 2009. január 14.
Bagi Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr25881774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása