Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
Látomás
 
Pokoli ez az érzés, amely átölel.
Pokoli a fájdalom, mely nem múlik el.
Ha egy dologra erősen koncentrálok,
Kinyitom a szemem, de nem látok.
Nem is kell látnom, hogy lássam a dolgokat.
Mondjuk, már értékét vesztette, s bólogat.
Lecsukódó szememen kopogtat,
Majd megunja, és lassan elaltat.
Habár bágyadt szemem lecsukódik,
Ám fáradt lelkem mégsem álmodik.
 
Mégis ott maradok én, ővele.
Pedig, én jól meglennék nélküle.
Fölöttem várja, hogy felébredjek.
Nem merek, lehet, hogy megijedek.
Ám erőt veszek magamon,
Hirtelen érzem őt a nyakamon.
Hamar felpattanok, de eltűnik.
Már nem érzem az érzést, megszűnik.
S végre becsukódik bágyadt szemem,
Nyugodtan álmodik, fáradt lelkem.
 
Vác, 2003. május 14.
Bagi Tibor
 

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr60229043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása