Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bagi Tibor blogja
0.1.

Kedves Blog olvasó!

    Az első gondolatok születése a bloggal kapcsolatban, DiLaen fejében születtek, ő javasolta, hogy írjak blogot. Tehát írok.
    Az ok amiért blogot írok, hogy sehol sem tudtam publikálni a verseimet, de itt sikerül. No persze nem az első feljegyzésben.
    2003 óta írok verseket, elég sok összegyűlt azóta; ezeket olvasgathatod majd itt fent az oldalon.
   A www.lirikusok.hu honlapon is fent van (volt), néhány versem, de az igazság az, hogy a főszerkesztővel megromlott a kapcsolatom. Ezért otthagytam őket, és most a saját utamat járom.

A bejegyzés trackback címe:

https://versekbt.blog.hu/api/trackback/id/tr72183648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kitty 2007.11.09. 07:17:15

:) teccik! :)

Sziporka 2007.12.02. 20:37:35

Én mindig is tudtam hogy ezt jól csinálod! Írj még sokat-sokat...:)

Kitti 2007.12.03. 18:58:59

Ez nagyon szupi.Tök-jó,Tök-jó...:-)

Gábor 2007.12.17. 16:03:57

Érzelmekel teli Harcos vagy barátom.melleted állunk:)

Scala 2008.04.19. 22:18:53

Szia Tibor,
DiLaen ajánlotta a blogod, igyekszem megismerkedni a versekkel, látom rengeteg felkerült már postban.
Arra gondoltam, ha kialakult egy képem az írásaidról, írnék postot a KönyvesBlogra + IrodalomBlogra belőle. Mit szólsz?
Egy fényképet viszont fogunk kérni Rólad!
:-)
Üdvözlettel: Scala
süti beállítások módosítása